مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید پروما مشهد

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساخته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود مانند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, تور مشهد تابستان 98 زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظر خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

 

  


بازار سرشور مشهد

بازار سرشور که در سمت چپ خیابان خسروی نو قرار دارد، یکی از قدیمی ترین بازار های شهر مشهد به شمار می آید. این بازار سنتی در گذشته کاروان سرا و حمام بوده و محل استقرار زوار امام رضا (ع) بوده است. گفته می شود، هیئت های تور کیش مذهبی که به منظور عزاداری به مشهد می آمده و قمه می زدند، قبل از زیارت خود را در این حمام شسته و سپس به پابوس امام رضا می شدند. بازار سرشور که قدمت تاریخی دارد، بازاری سرباز بوده که علاوه بر جنبه توریستی، انواع سوغات مشهد، پارچه، پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و... را به زوار امام رضا ارائه می کند.

مسافرین تور مشهد می توانند از این بازار دیدن نمایند.

 

 

بازار سرشور مشهد

 

بازار سرشور مشهد


بازار بین المللی سپاد مشهد

این بازار بین المللی گردشگری خیام مساحتی  به اندازه 200 هکتار در حاشیه شمالی شهر در صد متری کمربندی بلوار های خیام و ابو طالب شمالی است. قرار داد احداث این مرکز در سال 1375 ش به تصویب شورای عالی و شهرسازی مشهد رسیده و از جمله پروژه‌های شرکت بین‌‌المللی سپاد می‌باشد، طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است.برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خرید و فروش کالا، مرکز پذیرایی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور کیش تور مشهد می‌باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این بازار بین المللی استفاده کنند.

 


بازار فردوسی مشهد

بازار بزرگ فردوسی مشهد در نبش میدان فتح قرار گرفته است. این بازار دارای چندین طبقه است که در هر طبقه اجناس و کالا ها برای مسافران تور مشهد به فروش میرسد. طبقه زیرین بازار مخصوص سیسمونی نوزاد، طبقه همکف مخصوص انواع پوشاک زنانه و مردانه، طبقه بالای بازار مخصوص مانتو و روسری و طبقه آخر مخصوص لوازم عروس و داماد، لوازم آرایشی بهداشتی، بدلیجات، ساعت، طلا و جواهر است که مشتریان می توانند از این بازار تمام خرید های خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند و حتی در این بازار کافی شاپ هم وجود دارد که مسافران میتوانند بعد از خرید در این کافی شاپ خستگی را از تن دور کنند.

 

بازار فردوسی مشهد

 

بازار فردوسی مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید خوب مشهد,مراکز خرید لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: